Więcej
ZAPISZ SIĘ NA KURS

Chcesz poprawić skuteczność pracy rejestracji w Twojej placówce medycznej i umawiać więcej wizyt?

SKUTECZNA REJESTRACJA

kurs online

Wiele osób dzwoni do Twojej placówki, ale ostatecznie nie umawia się na wizytę?

Chcesz wdrożyć takie standardy obsługi, by mieć pewność, że nie tracisz pacjentów?

Nie wiesz, jak skutecznie motywować do pracy zespół rejestracji?

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Poznaj sprawdzone zasady, schematy i instrukcje profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce medycznej



Dla kogo jest ten kurs?

Managerów placówek medycznych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w placówce medycznej, wykorzystując obecny ruch telefoniczny i zasoby kadrowe rejestracji.

Właścicieli placówek medycznych, którym zależy na profesjonalnym wizerunku firmy i dobrych rekomendacjach pacjentów.

Pracowników rejestracji gotowych poznać sprawdzone schematy obsługi pacjentów, dzięki którym będą przygotowani na stresujące sytuacje i poczują się pewnie w rozmowie z klientami placówki.

Pracowników medycznych call center, którzy dzięki wdrożonym procedurom skrócą czas rozmowy z pacjentem, poprawiając jednocześnie jej efektywność.

10

lekcji + bonusy

minut szkolenia

stron materiałów

Co zawiera kurs?

Kurs składa się z materiałów wideo. Całość dostępna jest na dedykowanej platformie, umożliwiającej naukę z dowolnego urządzenia.


66

90

Co to jest profesjonalna obsługa pacjenta?

Szczegóły wkrótce

Lekcja 1

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

“Profesjonalna” czyli jaka? Wskażę sześć obszarów, które świadczą o profesjonalizmie w obsłudze klienta placówki medycznej lub jego braku. Co najbardziej ceni pacjent w kontakcie z rejestracją? Dowiesz się, na jakie aspekty koniecznie należy zwrócić uwagę organizując pracę rejestracji.

Powitanie pacjenta - pierwsze wrażenie robimy tylko raz.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 2

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Poznasz standardy rozmowy telefonicznej z pacjentem, rekomendowane treści, zwroty i skrypty. Dowiesz się, jakie zachowania są polecane podczas pierwszej wizyty pacjenta w placówce, a także czego bezwzględnie unikać. Lekcja zaprezentuje najlepsze praktyki, których wdrożenie pozwoli Ci na stworzenie wizerunku placówki pomocnej, profesjonalnej i troskliwej.

Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb pacjenta.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 3

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Jak w krótkim czasie rozpoznać, jakiej usługi potrzebuje pacjent, dzwoniący do placówki? Jak przeprowadzić rozmowę sprawnie i szybko, kierunkując ją na ustalenie potrzeb i umówienie wizyty? Podczas lekcji, na konkretnych przykładach, poznasz techniki efektywnej komunikacji, m.in. parafrazę, klaryfikację, metodę odzwierciedlania uczuć i nauczysz się odpowiednio sformułować pytania.

Rekomendowanie usług dla pacjentów.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 4

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Umiejętności rekomendowania rozwiązań są niezwykle istotne z biznesowego punktu widzenia. Rejestracja nie służy jedynie za punkt informacyjny, a przede wszystkim jest miejscem, w którym pacjenci zapisują się na wizyty, badania i zabiegi. Jak skutecznie je polecać, aby pacjent nie czuł się namawiany? Jak informować o cenach, usługach łączonych i efektach stosowanych terapii i zabiegów? Podczas lekcji dowiesz się, jakich zwrotów unikać, a jakich używać, by swobodnie i skutecznie sprzedawać usługi placówki.

Finalizacja rozmowy z pacjentem – czyli jak przekuć rozmowę na umówienie?

Szczegóły wkrótce

Lekcja 5

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Kluczowym elementem każdej rozmowy w rejestracji medycznej jest zapisanie pacjenta na wizytę, zabieg lub badanie. W tej lekcji dowiesz się, jak przeprowadzić ten proces płynnie i nienachalnie, szczególnie w kontakcie z niezdecydowanym pacjentem. Poznasz rekomendowane sformułowania, które pozwolą Ci przejąć inicjatywę w rozmowie. Dzięki wiedzy nabytej podczas tej lekcji skrócisz czas rozmowy z pacjentem, zwiększając liczbę umówionych wizyt każdego dnia.

Podsumowanie i pożegnanie - zakończenie rozmowy z pacjentem.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 6

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Dowiesz się, dlaczego to właśnie brak odpowiedniego zakończenia rozmowy z pacjentem często negatywnie odbija się na jego opinii na temat placówki. O czym koniecznie należy przypomnieć pacjentowi? Poznasz obowiązkowe elementy podsumowania, które pozwolą Ci uniknąć nieporozumień podczas realizacji wizyty. Jasne wytyczne umożliwią Ci wdrożenie zaproponowanych schematów rozmów od zaraz.

Nie osłabiaj komunikacji z pacjentem.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 7

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Podczas tej lekcji otrzymasz listę zwrotów, którzy należy unikać w przekazywaniu informacji na temat placówki, cen usług, dostępności lekarzy i terminów oraz przeprowadzonych zabiegów. Poznasz techniki i konkretne przykłady, jak przekuć negatywny komunikat na pozytywny.

Jakich zwrotów unikać w przekazywaniu informacji na temat placówki, cen usług, dostępności lekarzy i terminów oraz przeprowadzonych zabiegów? Poznasz techniki i konkretne przykłady jak przekuć negatywny komunikat na pozytywny.

Przyjęcie reklamacji i zachowania w sytuacjach stresowych

Szczegóły wkrótce

Lekcja 8

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Opóźnienia, niezadowolenie pacjenta i lekarzy, pomyłki rejestracji zdarzają się nawet w najlepszych klinikach. Warto przygotować się do nich wcześniej, aby uniknąć stresu pracowników rejestracji, niepotrzebnych emocji oraz niepochlebnej opinii pacjenta na temat placówki. Podczas lekcji poznasz konkretne wskazówki, jak radzić sobie w sytuacji reklamacyjnej, kryzysowej lub kiedy pacjent zgłasza roszczenia wobec kliniki lub personelu.

Opóźnienia, niezadowolenie pacjenta i lekarzy, pomyłki rejestracji - konkretne wskazówki, jak radzić sobie w sytuacji reklamacyjnej albo w sytuacji, kiedy pacjent zgłasza roszczenia.

Obowiązki kontra profesjonalizm rejestracji medycznej.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 9

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Co osłabia profesjonalizm pracowników rejestracji i jak sobie z tym poradzić? Jak sprawnie zorganizować obsługę pacjenta, kiedy rejestratorki zgłaszają przeciążenie liczbą obowiązków? Jak umiejętnie łączyć lub rozłożyć obowiązki związane z administracją i bezpośrednią obsługą pacjenta? Lekcja wskaże rozwiązania, które usprawniają zarządzanie rejestracją jako zespołem.

Inne formy kontaktu z pacjentami.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 10

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Komunikacja z pacjentem to nie tylko rozmowa osobista i telefoniczna. Podczas lekcji dowiesz się, które kanały kontaktu z rejestracją warto uruchomić w placówce, kto powinien je obsługiwać i jakie standardy obsługi należy w nim wdrożyć.

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Już dziś usprawnij pracę rejestracji i umawiaj więcej wizyt!

Nie czekaj!

Kim jestem? Poznaj szkoleniowca

Urszula Łaskawiec


Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.


Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line.

Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.

Kim jestem? Poznaj szkoleniowca

Poznaj szkoleniowca

Dlaczego Akademia Managera Ochrony Zdrowia?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.


Jako partner szkoleniowy agencji marketingowej MediaHealth oraz startupu technologicznego Medidesk przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 350 placówkach w całej Polsce.


Zamów kurs

Wybierz dla siebie najlepszą opcję

Pakiet: Kurs ONLINE Skuteczna rejestracja + warsztaty

Kurs ONLINE Skuteczna rejestracja

Dostęp do kursu online otrzymujesz natychmiast po opłaceniu zamówienia.


W ustalonym terminie spotykamy się z trenerem w kameralnym gronie na dwugodzinny warsztat, podczas którego opracujemy wskazówki dla Twojej placówki, bazując na Twoich pytaniach i konkretnych potrzebach.

Termin warsztatów: 18.03.2021

Cena 299 zł

ZAPISUJĘ SIĘ NA KURS

Cena jest kwotą brutto. Wystawiamy faktury vat.

Cena 599 zł

WYBIERAM PAKIET
  • Lekcja 1 - Co to jest profesjonalna obsługa pacjenta?
  • Lekcja 2 - Powitanie pacjenta - pierwsze wrażenie robimy tylko raz.
  • Lekcja 3 - Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb pacjenta
  • Lekcja 4 - Rekomendowanie usług dla pacjentów.
  • Lekcja 5 - Finalizacja rozmowy z pacjentem – czyli jak przekuć rozmowę na umówienie?
  • Lekcja 6 - Podsumowanie i pożegnanie - zakończenie rozmowy z pacjentem
  • Lekcja 7 - Nie osłabiaj komunikacji z pacjentem
  • Lekcja 8 - Przyjęcie reklamacji i zachowania w sytuacjach stresowych
  • Lekcja 9 - Obowiązki kontra profesjonalizm rejestracji medycznej.
  • Lekcja 10 - Inne formy kontaktu z pacjentami

    Do kursu dodatkowo otrzymujesz bonusy:
  • Rentowna i dochodowa placówka medyczna w dobie COVID-19
    (85 minut, webinar ekspercki)
  • Customer Experience, czyli zadowolony pacjent
    (83 minuty, webinar ekspercki)
  • E-book - Co musisz wiedzieć o rejestracji medycznej. TOP 5 wskazówek dla managera
  • E-book - Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej. TOP 5 wskazówek dla managera jak profesjonalizować prace rejestracji.
  • E-Book - Jak zwiększyć przychody placówki medycznej. TOP 7 wskazówek dla managera.
  • BONUS - nagrania dwóch webinarów
  • BONUS - trzy specjalistyczne E-booki

Kurs + Bonusy + Warsztat

Kurs + Bonusy

Dlaczego warto wybrać pakiet?

Cena jest kwotą brutto. Wystawiamy faktury vat.

  • 10 lekcji wideo
  • 10 lekcji wideo
  • Warsztat online na żywo z ekspertem
  • BONUS - nagrania dwóch webinarów
  • BONUS - trzy specjalistyczne E-booki

Pakiet:
Kurs ONLINE Skuteczna rejestracja
+ warsztaty

Kurs ONLINE
Skuteczna rejestracja

Termin warsztatów: 18.03.2021

Warsztaty online odbędą się za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
WYBIERZ PAKIET

Nagranie webinaru. Wideo 75 minut.
Bezpieczna i rentowna placówka medyczna w dobie pandemii
.


Nagranie webinaru. Wideo 75 minut.
Customer Experience, czyli zadowolony pacjent.

Bonusy

E-Book - Co musisz wiedzieć o rejestracji medycznej
- TOP 5 wskazówek dla managera.
21 str. wskazówek.


E- Book - Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej. TOP 5 wskazówek dla managera jak profesjonalizować prace rejestracji. 20 str. wskazówek.


E-Book - Jak zwiększyć przychody placówki medycznej. TOP 7 wskazówek dla managera. 25 str. wskazówek.

Certyfikat ukończenia kursu dostępny po zakończeniu nauki

Nielimitowany dostęp do materiałów na platformie edukacyjnej

Możliwość nauki z dowolnego miejsca z dostępem do internetu i na dowolnym urządzeniu

Co gwarantujemy?

ROZPOCZNIJ KURS

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

Co mówią o naszych szkoleniach?

Konkretny, merytoryczny kurs. Pozycja obowiązkowa dla każdej rejestratorki medycznej. Polecam szczególnie lekcję na temat reakcji na sytuacje kryzysowe w placówce.


Anna Myślińska

"

Dziewczyny z rejestracji otrzymały wskazówki, schematy i jasne zasady w rozmowie z pacjentami. Mniej stresu i nerwów to milsza obsługa i zadowoleni pacjenci.

Paweł Jankowski

"

Wybrane firmy, z którymi współpracowaliśmy

FAQ

Kurs online lub Pakiet kurs+warsztaty dodaj do koszyka. W dalszym kroku należy uzupełnić formularz, na podstawie którego, po dokonaniu opłaty za produkt, na wskazany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca zakup oraz link do platformy z zakupionym materiałem.

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).

Login na platformę to adres mailowy, wskazany podczas rejestracji. Na stronie logowania kliknij w przycisk “zapomniałeś hasła?”. Podaj adres e-mail wskazany przy rejestracji i kliknij przycisk “Resetuj hasło”. Link umożliwiający zmianę hasła zostanie przesłany do Ciebie mailem.

Certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Imienny certyfikat zawiera niezbędne informacje, takie jak nazwa kursu i jego zakres.

Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Potrzebujesz więcej informacji? Skorzystaj z formularza kontaktowego!

FORMULARZ KONTAKTOWY
ZAMÓW KURS

Umawiaj więcej wizyt

Już dziś usprawnij pracę rejestracji

Akademia Managera Ochrony Zdrowia
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

© 2021. Wszelkie Prawa Zastrzeżone przez Akademia Managera Ochrony Zdrowia.